HOTEL - Τι απαιτεί ο νέος κανονισμός προσωπικών δεδομένων GDPR






Ο νέος Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) τίθεται σε εφαρμογή από 25.05.2018 απαιτεί από τα ξενοδοχεία να:





Σχεδιάζουν τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη την προστασία της ιδιωτικότητας
Έχουν εκπαιδεύσει κατάλληλα το ανθρώπινο δυναμικό τους
Εντοπίζουν τα Προσωπικά Δεδομένα που διαχειρίζονται, τα σημεία αποθήκευσης και τους χειριστές αυτών
Διαθέτουν τα κατάλληλα μέτρα Ασφαλείας και τις αναγκαίες πολιτικές για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων
Αναλύουν τις επιπτώσεις που μπορούν να προκύψουν λόγω παραβίασης ιδιωτικότητας
Ενημερώνουν τις αρμόδιες αρχές εντός 72 ωρών από τον εντοπισμό συμβάντος παραβίασης συστημάτων και απώλειας Δεδομένων, καθώς και τους πελάτες των οποίων τα Δεδομένα χάθηκαν
Έχουν ορίσει υπεύθυνο για την Προστασία των Δεδομένων (Data Protection Officer)
Διαθέτουν συγκεκριμένο πλάνο αντιμετώπισης περιστατικών παραβίασης Συστημάτων και απώλειας Δεδομένων (Incident Response Plan)

Αποζημιώνουν τους πελάτες των οποίων χάθηκαν τα Δεδομένα τους η να σχεδιάσουν ένα Cyber Benefit Plan


Τέλος μπορούμε να σας παρέχουμε ένα εργαλείο λίστας ελέγχου ετοιμότητας GDPR και να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε συμμόρφωση με τον κανoνισμό

εγγράφοντας το e-mail σας εδώ ή.....

.                                    επικοινωνήστε με έναν αρμόδιο συνεργάτη μας στο 210 8547 220


Κωνσταντίνος Πατεράκης

Risk Management Analyst






δείτε το έρθρο - GDPR - ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Τι είναι τα Ασφαλιστικά cluster

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030