Η δημιουργία πολιτικών και διαδικασιών ασφάλειας των πληροφοριών είναι ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσει κανείς την εφαρμογή του GDPR στην επιχείρηση του.
Σύμφωνα με το άρθρο 2 στοιχ. α΄ του Ν. 2472/1997 και τις αιτιολογικές σκέψεις 14-17 στο προοίμιο της Οδηγίας 95/46/ΕΚ , τα δεδομένα ήχου και εικόνας, εφόσον αναφέρονται σε πρόσωπα, συνιστούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Πράγματι, η καταγραφή των κλήσεων συχνά περιέχει προσωπικές πληροφορίες (όπως το όνομα του καλούντος, τη διεύθυνση ή τις οικονομικές πληροφορίες).