Τα λάθη πληρώνονται



Παραδείγματα απαιτήσεων
·         α. Διεθνής Εξυπηρέτηση 
Ο πελάτης Ξενοδοχείου είναι αλλοδαπός και εγείρει απαίτηση στην πατρίδα του. Σε αυτήν την περίπτωση αν το συμβόλαιο σας έχει γεωγραφικά όρια στην Ελληνική επικράτεια, απλά δεν σας καλύπτει. Η  διεθνής παρουσία και εμπειρία των συνεργαζόμενων εταιριών, μας επιτρέπει να συνεχίζουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας, εκδίδοντας ασφαλιστήρια με λεκτικό που συμμορφώνεται με την Ευρωπαική νομοθεσία.
 ·    β. Προσωρινοί εργαζόμενοι 
Για την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών τους αρκετοί επαγγελματίες καταφεύγουν στη χρήση προσωρινού προσωπικού. Ωστόσο, δεν είναι πάντα εύκολο να διασφαλίσει κανείς την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών από τους εργαζόμενους αυτούς με αποτέλεσμα η δυσαρέσκεια πελατών να οδηγήσει σε απαιτήσεις.
·         γ. Υπεργολάβοι 
Οι υπεργολάβοι μπορεί να μην επιδεικνύουν την απαιτούμενη επιμέλεια και μπορεί να μην έχουν καν δική τους κάλυψη Επαγγελματικής Ευθύνης. Επομένως είναι απαραίτητο να προστατευθούν οι επαγγελματίες από ζημίες οικονομικής φύσεως και φήμης εκ της ευθύνης του προστήσαντος, η οποία τους βαραίνει, όταν αναθέτουν έργα σε υπεργολάβους. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Τι είναι τα Ασφαλιστικά cluster

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030