Κάντε τα απαραίτητα στην επιχείρηση σας για προστασία από τον Covid-19

Η McKinsey ανακοίνωσε επτά δράσεις οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις κάθε είδους σαν βοήθεια προς τους ηγέτες και τα στελέχη τα οποία συμμετέχουν στις ομάδες διαχείρισης κρίσεων. Αυτές είναι μόνο κατευθυντήριες γραμμές, καθόλου εξαντλητικές ή λεπτομερείς ώστε να υποκαταστήσουν μια λεπτομερή ανάλυση της ιδιαίτερης κατάστασης μιας εταιρείας.

Προστατεύστε τους υπαλλήλους σας.

Η κρίση του COVID-19 ήταν συναισθηματικά προκλητική για πολλούς ανθρώπους, αλλάζοντας την καθημερινή ζωή με πρωτοφανείς τρόπους. Για τις επιχειρήσεις, η δουλειά ως συνήθως δεν είναι επιλογή. Μπορούν να ξεκινήσουν με την κατάρτιση και εκτέλεση ενός σχεδίου υποστήριξης των εργαζομένων, το οποίο είναι σύμφωνο με τις πιο συντηρητικές κατευθυντήριες γραμμές που μπορεί να ισχύουν και έχει σημεία ενεργοποίησης για αλλαγές πολιτικής. Ορισμένες εταιρείες ενεργά συγκρίνουν τις προσπάθειές τους me άλλων για να καθορίσουν τις σωστές πολιτικές και τα επίπεδα υποστήριξης για τους ανθρώπους τους. Μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που έχουμε δει περιλαμβάνουν την παροχή σαφούς και απλής γλώσσας στους τοπικούς διευθυντές σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης του COVID-19 (σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της ΠΟΥ, του CDC και άλλων υπηρεσιών υγείας), παρέχοντας παράλληλα αυτονομία σε αυτούς, ώστε να αισθάνονται εξουσιοδοτημένες, για την αντιμετώπιση οποιασδήποτε ταχέως εξελισσόμενης κατάστασης.

Δείτε τον κατάλογο ελέγχου

Δημιουργήστε μια διαδραστική ομάδα απάντησης COVID-19.

Οι εταιρείες θα πρέπει να ορίσουν μια άμεση έκθεση του Διευθύνοντος Συμβούλου για να οδηγήσουν την προσπάθεια και θα πρέπει να διορίσουν μέλη από κάθε λειτουργία και πειθαρχία για να βοηθήσουν. Επιπλέον, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα μέλη της ομάδας θα χρειαστεί να αποχωρήσουν από τους καθημερινούς τους ρόλους και να αφιερώσουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους για να ανταποκριθούν στον ιό. Μερικές εργασίες θα είναι κοινές για τις περισσότερες επιχειρήσεις: α) υγεία, ευημερία και ικανότητα των εργαζομένων να εκτελούν τους ρόλους τους · β) οικονομικό άγχος-δοκιμή και ανάπτυξη ενός σχεδίου έκτακτης ανάγκης? γ) την παρακολούθηση της αλυσίδας εφοδιασμού, την ταχεία ανταπόκριση και την μακροπρόθεσμη ευελιξία (βλ. παρακάτω για περισσότερες) · δ) τις απαντήσεις στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στις διαταραχές της ζήτησης · και ε) συντονισμός και επικοινωνία με σχετικές εκλογικές περιφέρειες. Αυτά τα υποκείμενα θα πρέπει να ορίζουν συγκεκριμένους στόχους για τις επόμενες 48 ώρες, προσαρμοσμένους συνεχώς, καθώς και εβδομαδιαίους στόχους, οι οποίοι βασίζονται στο σενάριο σχεδιασμού της εταιρείας.

Βεβαιωθείτε ότι η ρευστότητα είναι επαρκής για να αντιμετωπίσετε τη θύελλα. 

Οι επιχειρήσεις πρέπει να ορίσουν σενάρια προσαρμοσμένα στο πλαίσιο της επιχείρησης. Για τις κρίσιμες μεταβλητές που θα επηρεάσουν τα έσοδα και το κόστος, μπορούν να ορίσουν αριθμούς εισροών μέσω αναλυτικών στοιχείων και εισροών εμπειρογνωμόνων. Οι εταιρείες θα πρέπει να μοντελοποιούν τα οικονομικά τους (ταμειακές ροές, P & L, ισολογισμού) σε κάθε σενάριο και να εντοπίζουν παράγοντες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν σημαντικά τη ρευστότητα. Για κάθε τέτοια ενεργοποίηση, οι εταιρείες θα πρέπει να ορίσουν κινήσεις για τη σταθεροποίηση του οργανισμού σε κάθε σενάριο (βελτιστοποίηση πληρωτέων και εισπρακτέων λογαριασμών, μείωση κόστους, εκποιήσεις και εξαγορές και συγχωνεύσεις).

Σταθεροποιήστε την αλυσίδα εφοδιασμού.

Οι εταιρείες πρέπει να καθορίσουν την έκταση και την πιθανή διάρκεια της έκθεσής τους στην αλυσίδα εφοδιασμού σε περιοχές που αντιμετωπίζουν κοινοτική μετάδοση, συμπεριλαμβανομένων των προμηθευτών της κατηγορίας Tier 1, -2 και -3 και των αποθεμάτων. Οι περισσότερες εταιρείες επικεντρώνονται κατά κύριο λόγο στην άμεση σταθεροποίηση, δεδομένου ότι οι περισσότερες κινεζικές μονάδες βρίσκονται σε κατάσταση επανεκκίνησης. Πρέπει επίσης να εξετάσουν τη διανομή των κρίσιμων τμημάτων, την προετοιμασία της χωρητικότητας των σιδηροδρομικών / αεροπορικών μεταφορών, τη χρησιμοποίηση του αποθέματος μετά την πώληση ως γέφυρα μέχρι να αρχίσει η παραγωγή, να αποκτήσει υψηλότερη προτεραιότητα από τους προμηθευτές τους και, φυσικά, να υποστηρίξει την επανεκκίνηση του προμηθευτή. Οι εταιρείες θα πρέπει να αρχίσουν να σχεδιάζουν τον τρόπο διαχείρισης της προσφοράς για προϊόντα που ενδέχεται, καθώς η προσφορά επιστρέφει στη γραμμή, να βλέπει ασυνήθιστες αιχμές της ζήτησης λόγω αποθηκών. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να δικαιολογηθεί η μεσοπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη σταθεροποίηση, η οποία απαιτεί επικαιροποιήσεις στον προγραμματισμό της ζήτησης, την περαιτέρω βελτιστοποίηση του δικτύου και την αναζήτηση και επιτάχυνση της πιστοποίησης των νέων προμηθευτών. Ορισμένα από αυτά μπορεί να είναι ενδεδειγμένα ούτως ή άλλως, ελλείψει της τρέχουσας κρίσης, για να εξασφαλιστεί η ανθεκτικότητα στην αλυσίδα εφοδιασμού τους - μια συνεχιζόμενη πρόκληση που έχει σαφώς επισημάνει η κατάσταση COVID-19.

Μείνετε κοντά στους πελάτες σας. 

Οι εταιρείες που περιστρέφονται κατά διαταραχές επιτυγχάνονται καλύτερα επειδή επενδύουν στα βασικά τμήματα πελατών τους και αναμένουν τις συμπεριφορές τους. Στην Κίνα, για παράδειγμα, ενώ η καταναλωτική ζήτηση είναι μειωμένη, δεν έχει εξαφανιστεί - οι άνθρωποι έχουν μετατοπιστεί δραματικά προς την ηλεκτρονική αγορά για όλα τα είδη αγαθών, συμπεριλαμβανομένης της διατροφής και της παράδοσης. Οι εταιρείες θα πρέπει να επενδύσουν στο διαδίκτυο ως μέρος της ώθησης για διανομή παντός καναλιού. αυτό περιλαμβάνει την εξασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων που πωλούνται στο διαδίκτυο. Οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών δεν είναι πιθανό να επανέλθουν σε προ-ξεσπάσματα.

Εφαρμογή του σχεδίου. 

Πολλές κορυφαίες ομάδες δεν επενδύουν χρόνο στην κατανόηση του τι χρειάζεται για να προγραμματίσουν διακοπές έως ότου βρίσκονται σε μία. Αυτό είναι όπου οι στρογγυλές τράπεζες ή οι προσομοιώσεις είναι πολύτιμες. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν επιτραπέζιες προσομοιώσεις για να καθορίσουν και να επαληθεύσουν τα πρωτόκολλα ενεργοποίησής τους για διαφορετικές φάσεις απόκρισης (μόνο σχεδιασμός έκτακτης ανάγκης, απόκριση πλήρους κλίμακας, άλλη). Οι προσομοιώσεις πρέπει να αποσαφηνίζουν τους ιδιοκτήτες αποφάσεων, να διασφαλίζουν ότι οι ρόλοι για κάθε μέλος της κορυφαίας ομάδας είναι σαφείς, να καλέσουν τους "ελέφαντες στο δωμάτιο" που μπορεί να επιβραδύνουν την ανταπόκριση και να διασφαλίσουν ότι στην περίπτωση αυτή οι ενέργειες που απαιτούνται για την εκτέλεση του σχεδίου είναι πλήρως κατανοητές και η απαιτούμενη επένδυση είναι άμεσα διαθέσιμη.

Επίδειξη του σκοπού. 

Οι επιχειρήσεις είναι τόσο ισχυρές όσο οι κοινότητες στις οποίες αποτελούν μέρος. Οι εταιρείες πρέπει να καταλάβουν πώς να στηρίξουν τις προσπάθειες απόκρισης - όπως η παροχή χρημάτων, εξοπλισμού ή εμπειρογνωμοσύνης. Για παράδειγμα, μερικές εταιρείες έχουν μετατοπίσει την παραγωγή για να δημιουργήσουν ιατρικές μάσκες και ρούχα.

Δείτε τον κατάλογο ελέγχου 

read more


_____________________



Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos


view in Linkedin




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030