ΓιορτάΖΟΥΜΕ και εμείς την δική μας "Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών"

Η Benefit γιορτάζει! www.benefitfs.gr

Με αφορμή την "Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών" 7-12 Οκτώβρη από το ΕΙΕΠ, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που έχετε εμπιστευτεί στην BENEFIT financial & Risk Management services, ότι πολυτιμότερο έχετε, από την προσωπική και οικογενειακή σας προστασία μέχρι την ασφαλή επιχειρηματική σας ανάπτυξη!

Για να μπορέσετε να απολαύσετε αυτό το ταξίδι εισπράτοντας την καλύτερη δυνατή εμπειρία customer experience, οι άνθρωποι πρώτης γραμμής της εταιρείας μας, δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους, για να σας εξυπηρετήσουν, να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που τυχόν θα εμφανιστεί.

Αποφασίσαμε λοιπόν αυτή η εβδομάδα να είναι διαφορετική από τις προηγούμενες.

Η Δευτέρα ήταν η μέρα κεράσματος και χαμόγελου. Η διοίκηση της Benefit έκανε το τραπέζι στο Support! Το γραφείο κατακλύστηκε από τη μυρωδιά φρεσκοψημένων εδεσμάτων και γλυκών  και όλοι μαζί απολαύσαμε το πρωινό με πολύ κέφι. Τυχεροί και όσοι πελάτες μας επισκέφτηκαν εκείνη την ημέρα, γιατί πήραν το κέρασμα τους και βέβαια συμμετείχαν στην μαραθώνια ψηφοφορία για την ανάδειξη του καλύτερου χαμόγελου. Δέχτηκαν να τους φωτογραφήσουμε και μαζί με τις δικές μας κάλυψαν έναν κενό τοίχο.
Βασικός άξονας του customer experience  αλλά και ολόκληρης της εταιρίας, είναι η συνεχής εκπαίδευση σχετικά με την βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Για τον σκοπό αυτό η Τρίτη ήταν αφιερωμένη στην βελτίωση των υπηρεσιών μας, του χρόνου ανταπόκρισης και στην εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης, μέσω σύγχρονων πλατφορμών. Οι πελάτες μας σίγουρα παρατήρησαν την διαφορά.
Την Τετάρτη πήραμε laptop και το wi-fi μας και πιάσαμε παραλία. Ευτυχώς ο καιρός ήταν καλός και το γέλιο άφθονο! Οι πωλήσεις έκαναν χρυσές δουλειές.
Η Πέμπτη ήταν γεμάτη παιχνίδια γνώσεων και ασφαλιστικών κουίζ. Όλοι μαζί βοηθούσαμε την Μαρία που προετοιμάζεται για την πιστοποίηση της, από την τράπεζα της Ελλάδος τις επόμενες μέρες. Τελικά αποδείχτηκε πιο διαβασμένη από όλους.
Την Παρασκευή το Support πήγε για yoga στο Κ.Π.Ι.Σ.Ν. Εμπειρία όπου σώμα και πνεύμα συνδέθηκαν μέσα από ήπιες πρακτικές, με αναπνοές asanas και χαλάρωση με σκοπό την ενίσχυση αυτοσυγκέντρωσης, ηρεμίας και θετικής σκέψης. Την θέση τους πήρε η διοίκηση.  
Με αυτόν τον τρόπο, μπορέσαμε έστω και για λίγο να μπούμε στο κλίμα που επικρατεί καθημερινά στην ομάδα, ώστε να παρατηρήσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μας εργάζονται για την επίλυση και των πιο περίπλοκων θεμάτων σας.

Στην Benefit είμαστε μια οικογένεια, ενωμένη και με κοινό στόχο και όραμα την ικανοποίηση της κάθε διαφορετικής ανάγκης σας, σε όλους τους προσωπικούς και επιχειρηματικούς τομείς που μας έχετε εμπιστευθεί,  με ταχύτητα και αξιοπιστία!

Για να μάθετε περισσότερα για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης πελατών και για Δηλώσεις Συμμετοχής, ακολουθήστε τον σύνδεσμο.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030