13# Ο αντίκτυπος του GDPR στην εμπλοκή του πελάτη

Οι προϋποθέσεις λήψης συγκατάθεσης είναι αυστηρότερες σύμφωνα με τις απαιτήσεις του GDPR, δεδομένου ότι το άτομο πρέπει να έχει το δικαίωμα ανάκλησης της συγκατάθεσής του ανά πάσα στιγμή και υπάρχει τεκμήριο ότι η συναίνεση δεν θα είναι έγκυρη εάν δεν ληφθούν χωριστές άδειες για διαφορετικές δραστηριότητες επεξεργασίας.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είστε σε θέση να αποδείξετε ότι το άτομο συμφώνησε σε μια συγκεκριμένη ενέργεια, για παράδειγμα, να λάβει ένα ενημερωτικό δελτίο. Δεν επιτρέπεται η ανάληψη ή προσθήκη αποποίησης ευθύνης και η παροχή μιας επιλογής εξαίρεσης δεν είναι αρκετή.


Το GDPR άλλαξε πολλά πράγματα για εταιρείες όπως ο τρόπος με τον οποίο οι προοπτικές των πωλήσεων σας ή ο τρόπος διαχείρισης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ . Οι εταιρείες έπρεπε να αναθεωρήσουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες, τις εφαρμογές και τα έντυπα για να συμμορφωθούν με τους διπλούς κανόνες συμμετοχής και τις βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου . Προκειμένου να εγγραφείτε για επικοινωνία, οι προοπτικές θα πρέπει να συμπληρώσουν ένα έντυπο ή να σημειώσουν ένα κουτί και στη συνέχεια να επιβεβαιώσουν ότι ήταν οι ενέργειές τους σε ένα άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι οργανισμοί πρέπει να αποδείξουν ότι δόθηκε συγκατάθεση σε περίπτωση που ένα άτομο αντιτίθεται στην παραλαβή της επικοινωνίας. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα που τηρούνται, πρέπει να έχουν ένα ίχνος ελέγχου που είναι χρονικά σφραγισμένο και να αναφέρουν πληροφορίες που διευκρινίζουν ποια ήταν η επαφή που επιλέχθηκε και πώς.

Εάν αγοράζετε λίστες μάρκετινγκ, εξακολουθείτε να είστε υπεύθυνοι για τη λήψη των κατάλληλων πληροφοριών συγκατάθεσης, ακόμη και αν ένας προμηθευτής ή ένας συνεργάτης που ανατίθεται σε εξωτερικούς συνεργάτες είναι υπεύθυνος για τη συλλογή των δεδομένων.

Στον κόσμο των B2B, οι πωλήσεις συναντούν δυνητικούς πελάτες σε μια εμπορική έκθεση, ανταλλάσσουν επαγγελματικές κάρτες και όταν επιστρέφουν στο γραφείο, προσθέτουν τις επαφές στη λίστα αλληλογραφίας της εταιρείας. Το 2018, αυτό δεν είναι δυνατό πλέον.

Οι εταιρείες θα πρέπει να εξετάσουν νέους τρόπους συλλογής πληροφοριών πελατών .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030