#5 κρίσιμα λάθη που θα σκοτώσουν την επιχείρησή σας!

#5 κρίσιμα λάθη που θα σκοτώσουν την επιχείρησή σας!, www.benefitfs.gr 

Η εμπειρία του να δίνεις ζωή σε μια επιχειρηματική ιδέα και η διασφάλιση της μακροζωίας της είναι γεμάτη από μαθήματα! Ορισμένα πάνω-κάτω είναι μέρος του προγράμματος,και μπορούν τελικά να θεωρηθούν επιτυχημένα ατυχήματα. Άλλα, μπορεί να είναι και θανάσιμα για τη ζωή της επιχείρησης. Χωρίς λόγο, είναι αυτά τα θανατηφόρα λάθη που μπορεί να είναι τα πιο κοινά στους νέους επιχειρηματίες. Το 'λάθος είναι ανθρώπινο αλλά γιατί να μην μαθαίνεις από τους άλλους και να αποφεύγεις αυτά τα πέντε λάθη που σίγουρα θα σκοτώσουν την επιχείρησή σου: 

ΛΑΘΟΣ 1ο: Η συμφωνία δια χειραψίας!

Σε κάθε επιχείρηση, η πραγματοποίηση πωλήσεων ή η ολοκλήρωση συναλλαγών είναι δύσκολη. Μερικές φορές, λόγω του επείγοντος ή του φόβου μήπως η άλλη πλευρά αλλάξει γνώμη, δεν παίρνουμε το χρόνο που χρειαζόμαστε ή δεν κάνουμε αρκετή προσπάθεια για να επισημοποιήσουμε τη συμφωνία εγγράφως. Είτε πρόκειται για μια πώληση με έναν πελάτη είτε για μια συμφωνία με έναν πωλητή ή έναν συνεργάτη, η επίσημη διατύπωση είναι υψίστης σημασίας. Αυτό παρέχει τη σαφήνεια του τι αναμένεται και από τα δύο μέρη και την ασφάλεια ότι κάποιος δεν υπολόγισε εσφαλμένα ορισμένα στοιχεία. Αν κάποιος προσπαθεί να κάνει μια συμφωνία χωρίς να επισημοποιηθεί εγγράφως,χωρίς να υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος, θεωρήστε ότι η συμφωνία είναι πολύ "ακριβή" για την επιχείρησή σας. Ενώ τα δικαστικά τέλη είναι ανεπιθύμητα, μερικές προπληρωμένες αμοιβές για την προετοιμασία συμφωνιών μπορούν να σώσουν εσάς και την επιχείρησή σας. Προστατευτείτε και κρατήστε τα πάντα εγγράφως!

ΛΑΘΟΣ 2ο: Η ψεύτικη ασφάλεια των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Ενώ τα κοινωνικά μέσα είναι δωρεάν και πολύ ισχυρά σαν εργαλεία για κάθε εταιρεία, έχουν μολύνει την εικόνα των αναγκών των βασικών προϋπολογισμών μάρκετινγκ και δίνουν στους νέους ιδιοκτήτες μια εσφαλμένη εντύπωση για το ποιοι είναι οι πραγματικά σημαντικοί προϋπολογισμοί μάρκετινγκ. Ο μέσος όρος της κατανομής για τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ των επιχειρήσεων είναι 10% των ακαθάριστων πωλήσεων. Παρότι τα social media είναι σημαντικά και οικονομικά, μην τα αφήσετε να σας ξεγελάσουν ως προς τι θα πρέπει να διαθέσετε για τον προϋπολογισμό μάρκετίνγκ σας, προκειμένου να προωθήσετε κατάλληλα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Δεν έχει σημασία αν έχετε το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσίες αν κανείς δεν το γνωρίζει και τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι της πίτας μάρκετινγκ!

ΛΑΘΟΣ 3ο:   Ο ανυπόμονος επιχειρηματίας.

Το να έχεις αυτοπεποίθηση στην έναρξη των επιχειρήσεων σου, να αποδείξεις ότι οι haters ήταν λάθος και να έχεις το θάρρος να ξεκινήσεις κάτι πριν όλα να είναι "τέλεια" ,είναι αξιέπαινο, αλλά υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στην αυτοπεποίθηση και την απερισκεψία. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο είναι το ελάχιστο που πρέπει να κάνεις. Χωρίς επιχειρηματικό σχέδιο, είναι πολύ εύκολο να αποσπαστεί η προσοχή σου όταν προκύψουν διάφορες προκλήσεις ή ευκαιρίες. Ο χρόνος που δαπανάται για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του επιχειρηματικού σας σχεδίου είναι ένα κλάσμα του χρόνου που θα εξοικονομήσετε από το να τον σπαταλάτε σε αυτούς τους περισπασμούς. Όχι μόνο θα σας δώσει την αυτοπεποίθηση για να αντέξετε, αλλά δίνει  και στην ομάδα που οδηγείτε τη επιβεβαίωση ότι δεν ακολουθούν έναν τυφλό ηγέτη.

ΛΑΘΟΣ 4ο: Η απελπισμένη πρόσληψη!

Καθώς οι επιχειρήσεις μας μεγαλώνουν, νέες ανάγκες και θέσεις εργασίας είναι σημαντικό να καλυφθούν. Πολλές φορές, αυτό συμβαίνει γρήγορα, διότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη για να προσληφθεί κάποιος. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό χρόνο για να βρείτε το σωστό άτομο για τη δουλειά. Λαμβάνοντας το χρόνο να βρεθεί το σωστό πρόσωπο εξοικονομείτε πολύ χρόνο, χρήμα αλλά γλιτώνετε και τον "πόνο" του πιθανού λάθους του λάθους ατόμου. Ποτέ μην βάζετε την εταιρεία σας σε μια θέση που θα είναι απελπισμένη για την κάλυψη μιας ανάγκη ή μιας θέσης που δεν έχετε το χρόνο ή τους πόρους για να βρείτε το σωστό πρόσωπο για αυτή. Όταν χρειάζεται να προσλάβετε κάποιον, κάντε το αργά ώστε να είστε σίγουροι ότι κάνατε ότι καλύτερο μπορούσατε και διώξτε γρήγορα τους λάθος ανθρώπους από την επιχείρησή σας. Η μισθοδοσία είναι συνήθως η μεγαλύτερη δαπάνη της εταιρείας, αλλά είναι πάντα και η μεγαλύτερη επένδυση της. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επενδύσει στους σωστούς ανθρώπους!

ΛΑΘΟΣ 5ο: Ο χτυπητής των τιμών!

Στην αρχή, είμαστε πάντα πρόθυμοι να αρχίσουμε να διεκδικούμε το μερίδιό μας στην αγορά. Θέλουμε να δείξουμε στους πελάτες και τους ανταγωνιστές μας ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας είναι ανταγωνιστικά ή ανώτερα από τα υπόλοιπα στην αγορά. Έτσι, για να αυξήσουμε τις πωλήσεις , προσπαθούμε να οριοθετήσουμε τις τιμές μας κάτω από του ανταγωνισμού, ελπίζοντας ότι τα περιθώρια που θέτουμε παραμένουν βιώσιμα για την εταιρεία. Ως νέα επιχείρηση, είναι πολύ δύσκολο να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε στα περιθώρια που λειτουργούν οι μεγάλες εταιρίες, και το να προσπαθούμε πάντα να κρατάμε χαμηλότερες τις τιμές από του ανταγωνισμού, είναι ένα επικίνδυνο και εξαντλητικό πλάνο. Αντ 'αυτού, οι νέες ή μικρότερες επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρωθούν στο γιατί το προϊόν ή η υπηρεσία τους αξίζει και τι είναι αυτό που μόνο η επιχείρησή τους μπορεί να προσφέρει. Απαντήστε στο πιο κρίσιμο ερώτημα... Γιατί είστε διαφορετικοί?

Πηγή: www.azbigmedia.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030