Η πρόληψη για τις διαρροές εμπιστευτικών πληροφοριών, είναι αρκετή;




Παραβιάσεις ηλεκτρονικών συστημάτων και διαρροές εμπιστευτικών πληροφοριών συμβαίνουν καθημερινά και  σε  πολύ μεγάλη κλίμακα.  Οι εταιρείες πρέπει να είναι προετοιμασμένες για την αντιμετώπιση συμβάντων παραβίασης δεδομένων (κανονισμός GDPR). 
Οι μεγαλύτερες εταιρείες, αν και έχουν δημιουργήσει ειδικές ομάδες διαχείρισης κρίσης  για την αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών, μπορούν να αντιμετωπίσουν μεγάλες οικονομικές ζημίες, οι οποίες χωρίς την ύπαρξη ασφαλιστικής κάλυψης μπορούν να καταστούν  καταστροφικές.

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις πιθανόν να είναι λιγότερο προετοιμασμένες για την αντιμετώπιση περιστατικών παραβίασης συστημάτων και απώλειας εμπιστευτικών πληροφοριών και δεν θα είναι σε θέση να απορροφήσουν  το  κόστος  που συνδέεται  με αυτά.

δείτε το άρθρο  -  GDPR - ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030