Τα ρομπότ της Pepper (model bots) πωλούν ήδη ασφαλιστικά προιόντα.


Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) είναι ήδη στην Ασφαλιστική Βιομηχανία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Robot Bots, τα οποία βοηθούν στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.

Προσπαθήστε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών

Ενώ τα ασφαλιστικά προϊόντα διερευνώνται από τους πελάτες όλο και περισσότερο online, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες αγωνίζονται να αντιγράψουν την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και την πειστικότητα ενός ανθρώπου πωλητή μεσίτη ή πράκτορα. Αυτό όμως αλλάζει.
Τα " Robot Bots " ( οι φορητοί υπολογιστές που λειτουργούν με AI και βασίζονται στην πρόβλεψη και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας ) μπορούν να επικοινωνούν με καλύτερες προοπτικές  και να προσαρμόζουν τις προσφορές στις μοναδικές ανάγκες του ατόμου. 
Για παράδειγμα, η Certua προσαρμόζει τα ασφαλιστικά της προϊόντα που προωθεί, για να ταιριάζουν στις υποχρεώσεις, τα περιουσιακά στοιχεία και το στάδιο ζωής του πελάτη. Ομοίως, η πλατφόρμα Elafris, που βασίζεται στην AI, επιτρέπει στις ασφαλιστικές εταιρείες να χρησιμοποιούν δημοφιλείς εφαρμογές messenger για να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Αυτή η συγκεκριμένη τεχνολογία προώθησης των ασφαλιστικών προιόντων μπορεί να βοηθήσει στην πώληση περισσότερων συμβολαίων, να δημιουργήσει υπενθυμίσεις σε πελάτες και να αυτοματοποιήσει και να απλοποιήσει τη διαχείριση των απαιτήσεων. ... 

Για λόγους διαφάνειας, (αυτό λένε οι έρευνες που έγιναν στους καταναλωτές)

Ετοιμαστείτε για ρομπότ .

Η έλλειψη στελέχωσης τροφοδοτεί επίσης την πρόοδο της ρομποτικής. Η Ιαπωνία, η οποία κατατάσσεται από τον δείκτη Hays Global Skills ως μία από τις χώρες με την πιο έντονη έλλειψη εργατικού δυναμικού, φιλοδοξεί η "Pepper." με τα "Robot Bots " να καλύψει το κενό.

Η ιαπωνική εταιρεία Meiji Yasuda Life Insurance Co μέσω των "Robot Bots " παρέχει πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες στα καταστήματα της "Pepper." και στα σεμινάρια ασφάλισης  Χρησιμοποιεί πάνω από 100 ρομπότ (model bots) της Softbank Corp., στα γραφεία της "Pepper.", από το 2017. Τα ρομπότ αυτά του διαδικτύου, γνωστά και ως, ρομπότ WWW ή απλά " Robot Bots ", είναι μια εφαρμογή λογισμικού που εκτελούν αυτοματοποιημένες εργασίες. Συνήθως, τα bots εκτελούν εργασίες που είναι απλές και δομικά επαναλαμβανόμενες, με πολύ υψηλότερο ρυθμό από ό,τι θα ήταν εφικτό μόνο για έναν άνθρωπο. παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα και τις υπηρεσίες ενώ συνοδεύουν και τους πωλητές στα ραντεβού με τους πελάτες.

Η Meiji Yasuda έχει 80 υποκαταστήματα σε ολόκληρη την Ιαπωνία και έχει τον μεγαλύτερο αριθμό ανθρωποειδών ρομπότ που αναπτύσσονται στον χρηματοπιστωτικό τομέα.

Η Pepper αλληλεπιδρά με τους πελάτες στα υποκαταστήματα της με την βοήθεια των "Robot Bots ", αναλύοντας τους τα διάφορα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, με παρουσιάσεις στα ασφαλιστικά σεμινάρια που διεξάγει, καθώς και στους ασφαλιστές για την προώθηση των προϊόντων.

Οι αυστηρότεροι κανονισμοί ασφαλείας καθιστούν πιο δύσκολη την πώληση επιχειρηματικών ασφαλιστικών προϊόντων, οπότε η Meiji Yasuda χρησιμοποιεί τα ρομπότ για τον περιορισμό των λαθών, την άμεση απάντηση και πρόταση στον πελάτη.


Θα μπορούσαν άραγε τα " Robot Bots "   

να προσφέρουν μια λύση στον κλάδο???  

 

Διαβάστε το άρθρο: Πως τα cluster ασφαλιστικής διαμεσολάβησης σχεδιάζουν την επιτάχυνση των αλλαγών

_____________________



Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos


view in Linkedin

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Τι είναι τα Ασφαλιστικά cluster

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030