Πως μπορεί να βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις η ασφαλιστική αγορά με το cyber insurance



Το μέγεθος της ασφαλιστικής αγοράς που αναπτύσσεται είναι πολύ μεγάλο, όπως αποδεικνύεται από την ανάπτυξη που παρουσιάζει η αγορά του cyber Insurance στην Αμερική.

Η ανάπτυξη της αγοράς των ΗΠΑ είναι ένα ενδιαφέρον παράδειγμα του τι οδηγεί τη ζήτηση. Το πρώτο βήμα ήταν

η υποχρεωτική ενημέρωση του πελάτη στην περίπτωση που έχουν χαθεί προσωπικά του δεδομένα και η γνωστοποίηση του περιστατικού στις αρμόδιες αρχές, η οποία ξεκίνησε στην Καλιφόρνια το 2003 και τώρα υπάρχει σε 48 πολιτείες. Η υποχρεωτική ενημέρωση των αρμοδίων αρχών και του πελάτη για κάθε παραβίαση δεδομένων, είτε μεγάλη είτε μικρή, ήταν αυτό που άλλαξε την αγορά. Τo εκτιμώμενο μέγεθος της ευρωπαϊκής αγοράς, σύμφωνα με τα στοιχεία της Advisen, είναι 224 εκατ. ευρώ για το 2015 και 426 εκατ. ευρώ για το 2016. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται τον κίνδυνο που διατρέχουν σε περίπτωση παραβίασης ηλεκτρονικών συστημάτων και διαρροής εμπιστευτικών

πληροφοριών, ενώ οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν μια ενιαία αντιμετώπιση απέναντι στον κίνδυνο, και οι μεσίτες ασφαλίσεων δεν έχουν τη γνώση που απαιτείται για την κατανόηση των κινδύνων και την εκπαίδευση των πελατών.

Η ευρωπαϊκή προσέγγιση της συγκεκριμένης αγοράς είναι περισσότερο συνδεδεμένη με την απώλεια κερδών μιας επιχείρησης σε περίπτωση διακοπής εργασιών λόγω στοχευμένων επιθέσεων άρνησης υπηρεσίας (ddos).

Η νέα νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, που πρόκειται να ενσωματωθεί στο ευρωπαϊκό δίκαιο, θα φέρει μαζί της εκτός από την αναγκαία ενημέρωση εντός 24 ωρών των Αρχών Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, την υποχρεωτική ενημέρωση των υποκειμένων των οποίων χάθηκαν τα προσωπικά δεδομένα, καθώς και διοικητικές κυρώσεις και πρόστιμα για τις εταιρείες που, λόγω εσφαλμένου χειρισμού τους, χάνουν δεδομένα.

Οι αλλαγές στη νομοθεσία θα μπορούσαν να αποτελέσουν καταλύτη αλλαγής της ευρωπαϊκής αγοράς του cyber insurance και να αυξήσουν σημαντικά το μέγεθός της, το οποίο μπορεί να φθάσει τα 780 εκατ. ευρώ το 2018 (Πηγή AGCS, Allianz)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030