Πώς βοηθάμε Στελέχη και Επιχειρήσεις



Η κατοχύρωση της προστασίας της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Καθώς η GDPR τίθεται σε ισχύ, οι οργανισμοί σε όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν αυτό το πλεονέκτημα.

Ποιοι είμαστε και τι προσφέρουμε;
Η BENEFIT financial services αποτελεί έναν καταξιωμένο οργανισμό Risk Management Analysis, και Cyber insurance, μέλος του HFPA, που παρέχει πρωτοποριακές και ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες Risk Management σε μια ευρεία γκάμα θεματικών ενοτήτων.

"H BENEFIT financial services, εξυπηρετεί εταιρείες όλων των κλάδων, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές μονάδες, εταιρίες τροφίμων, κατασκευαστικές εταιρίες, πετρελαϊκές, ναυτιλιακές και άλλους βιομηχανικούς και εμπορικούς οργανισμούς."

Έρευνες ετών έδειξαν πως μετά την επέλευση ενός ζημιογόνου γεγονότος, πολλές επιχειρήσεις ήταν ανέτοιμες να διαχειρισθούν την όλη κατάσταση τόσο σε πρακτικό όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο. Όπου απουσίαζε έστω και ένας στοιχειώδης προληπτικός σχεδιασμός, οι συνέπειες κλιμακώθηκαν γρήγορα επηρεάζοντας αρνητικά την πορεία των οικονομικών μεγεθών. Το Insurance Risk Management καθώς και το Cyber insurance περιλαμβάνει οδηγίες αντιμετώπισης Κρίσεων, που απειλούν την φήμη και την οικονομική βιωσιμότητα μιας επιχείρησης.

Στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον, η παρουσία ενός Cyber Plan και του Cyber insurance αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια εξασφάλισης επιχειρησιακής συνέχειας.

Με μια προσωπική συνάντηση παρουσιάζονται οι έννοιες, οι αρχές και οι απαιτήσεις συμμόρφωσης του νέου Γενικού Κανονισμού (GDPR) και το πώς αυτός αγγίζει τις τουριστικές Επιχειρήσεις

Υπάρχουν τρείς προτεραιότητες για την εργασία μας:
1. Βοηθάμε τα στελέχη και τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν πρότυπα για πολιτικές ασφαλείας, τεχνολογίες και συνεχείς διαδικασίες που προστατεύουν τα συστήματα πληρωμών τους από παραβιάσεις και κλοπές δεδομένων κατόχου κάρτας.

2. Βοηθάμε στην δημιουργία Ομάδα Διαχείρισης Περιστατικών Παραβίασης Συστημάτων η οποία αποτελείται από ανώτατα στελέχη της εταιρίας από τα τμήματα:
· Information Security
· IT
· Νομικής υπηρεσίας
· Κανονιστικής Συμμόρφωσης
· Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας
· Εξυπηρέτησης Πελατών
· Οικονομικής Διεύθυνση
· Business Continuity
· Risk Management
· HR
· Marketing

3. Βοηθάμε τα στελέχη και τις επιχειρήσεις σε περίπτωση παραβίασης ενός η περισσότερων συστημάτων προστασίας διαδικασιών με κάλυψη επιχειρηματικών άμεσών και έμμεσων ζημιών που σχετίζονται με το έγκλημα στον κυβερνοχώρο και την απώλεια δεδομένων.

Άμεσες ζημιές οι οποίες περιλαμβάνουν επαγγελματικές αμοιβές εξειδικευμένων συμβούλων διαχείρισης περιστατικών παράβασης συστημάτων, πρόστιμα και έξοδα όπως:
· αμοιβές εξειδικευμένου δικηγόρου
· υπηρεσίες ειδικών ψηφιακής εγκληματολογίας (forensics)
· υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας
· υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου
· υπηρεσίες ελεγκτών
· Credit Monitoring – Υπηρεσία Παρακολούθησης χρήσης δεδομένων που έχουν κλαπεί για την πραγματοποίηση παράνομων χρηματοοικονομικών συναλλαγών
· έξοδα αντικατάστασης στοιχείων ενεργητικού α) αντικατάσταση της πιστωτικής κάρτας του πελάτη

β) ανάλυψη εξόδων και αντικατάσταση υλικού hardware ή software κ.λπ.
· έκτακτα έξοδα όπως: α) αναγκαία έξοδα ταξιδιού και διαμονής για ομάδες ειδικών διαχείρισης περιστατικών β) τα έξοδα αποστολής, ενημερωτικών επιστολών σε πελάτες, κ.λπ.,
· πρόστιμα για μη τήρηση της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων
· έξοδα για την επίτευξη επιχειρησιακής συνέχειας
· έξοδα εγκατάστασης νέων συστημάτων ασφάλειας

Οι Έμμεσες απώλειες μπορεί να είναι ακόμα πιο σημαντικές, συμπεριλαμβανομένων:
· μείωσης της φήμης της εταιρίας
· πτώσης των εσόδων
· χαμένων επιχειρηματικών ευκαιριών
· απώλεια πελατών
· απώλεια συνεργατών
· καθυστερήσεις έργων και λανσαρίσματος νέων προϊόντων
· αύξηση των αμοιβών των υπηρεσιών τρίτων παρόχων
· κόστη εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης σε θέματα ασφάλειας πληροφοριών του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας
· επαναλαμβανόμενα έξοδα για τακτικούς ελέγχους ασφάλειας.



δείτε το άρθρο - GDPR - ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030