Απάτη και ανειλικρίνεια υπαλλήλου



Στο τρέχον οικονομικό περιβάλλον οι ενέργειες εξαπάτησης είναι ολοένα και πιο συχνές. Η Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης παρέχει σημαντικές καλύψεις στον ασφαλισμένο για κάθε ευθύνη που ενδέχεται να προκύψει από πράξεις εξαπάτησης εκ μέρους των εργαζομένων και τους απαλλάσσει από το οικονομικό βάρος αυτής της υπόθεσης. Έχουμε  χειρισθεί τις ακόλουθες περιπτώσεις: 


  • Υπεξαίρεση περιουσιακών στοιχείων ή κεφαλαίων πελατών
  • Περίπτωση εικονικής τιμολόγησης
  • Απατηλή χειραγώγηση λογαριασμών πελατών
  • Ακατάλληλη ή παράνομη χρήση στοιχείων πιστωτικών καρτών πελατών

Τα παραπάνω είναι λίγα μόνο παραδείγματα του τρόπου με τον οποίο ένας υπάλληλος μπορεί να προκαλέσει ζημία στους πελάτες του ασφαλισμένου, εκθέτοντάς τον σε απαίτηση αποζημίωσης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030