Διαχείριση εταιρικής φήμης



Σε κάθε είδους επιχείρηση είναι δυνατόν να συμβούν γεγονότα από υπαιτιότητά της, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της, που μπορεί να προκαλέσουν ζημίες σε τρίτους.
Στο πλαίσιο λειτουργίας της, μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπη με ευθύνες έναντι του προσωπικού, των μετόχων, των επιχειρηματικών συνεργατών, των πελατών της και εν γένει του κοινωνικού συνόλου.

Η κάλυψη αφορά σε ευθύνες που απορρέουν από:
·         την εν γένει δραστηριότητα της επιχείρησης
·         τα προϊόντα της
·         τις εγκαταστάσεις της
·         τη διαφημιστική επικοινωνία της
·         την ιδιότητά της ως εργοδότη έναντι του προσωπικού της.
Όταν εγείρεται απαίτηση έναντι του ασφαλισμένου, όχι μόνο υφίσταται απτή οικονομική απώλεια αλλά μπορεί να προκληθεί ζημία στην εταιρική του φήμη. Παρέχεται στον ασφαλισμένο άμεση επικοινωνία με ειδικούς συνεργάτες που θα αναλάβουν τη διαχείριση της εταιρικής τους φήμης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία ασφαλιστή, πέρα από την ψηφιοποίηση

Οι Αλλαγές στις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μέχρι το 2030